27 april

imorse var jag as trött ;o vakna segt,,mamma hade skrikit malin,malin ! och i min drömm hörde jag : malin,malin ! hahah,så kan det ju bli ibland :)
Begav mig till skolan och började med matte,sen lite svenska..så hade vi håltimme från blankies lektion,så då sattt vi typ bara  i skolan,jag och amanda..sen hade vi engelska,vikare,och hon tog min mobil !! fick fan panik och trodde att någon hade snott den,så står hon där och flinar..kul kvinna,kul.
sen vare svenska igen,då redovisade vi nå skit..så sluta vi halv 2..då gick jag & amanda hem till mig,sen kom mamma och lämna oss hos frissan..blev väl liiite sådär nöjd..lite ovan att ha så kort bah :d efter det kom mamma och skjusa oss till stan,då gick vi till istvan och gick runt bah lite..köpte lite pommes,haha :D ..vi gick till kryddan och satte oss där ute och stekte,sen kom pata niklas och blomm..sen gick jag och amada och skulle träffa en kille..haha fail var ordet,fail . XD hahaha..efter några jobbiga minuter gick han och vi gick till kryddan igen och satt där tills det blev kallt,då gick vi hem..sen åkte amanda hem och vi handla bröd typ,hoho. ..
åt mat nyss och nu bah sitter jag här och lyssnar på musik och chattar med tusen folk -,-
På valborg blir det nog inte gottröra..kanske drar runt här i nt,,kanske till bergstugan med några? :)..vi får se hur det blir.
snart ska jag slagga,och imorrn blir det att städa ett hus..jejyyy.

..


jag vet inteeeeeeeeeee..fan då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0