25-26 april

i lördags gick jag upp typ halv nio och fixade mig och så.sen gick vi ut (jag & mamma) och väntade på kjelle,som skulle komma efter fem minuter,vi väntade tjogo minuter kanske,så kom han.haha,segot. Han kom ialf i magnumen,en svart as cool bil från USA,rå snygg.så den åkte jag,kjelle,mamma och sonny i till värmdö,åkte färja och skit. sen kom vi fram till släktträffen,där var det runt 50 pers? tror jag..vi hälsa på folk och sen åt vi direkt,smörgårdstårta..inte så gott :) haha,men det var god dricka ialf,päronsoda, som kjelle snodde hela tiden !:@ :'( haha. hm..efter maten gick vi ut och spela kubb,tjejerna mot killarna.jag,mamma och ammi mot charlie,sonny och calle..dom vann -.- men dom fuska !!!.........
ialf,efter det åt vi typ tårta och så spela johan palm gitarr och en tjej sjöng.haha nej,det var inte johan,men en som var vääldigt lik han,fast det var en tjej :) när dom va klara så sa mormor : han var duktig på gitarr den där grabben ! HAHAHA,vi bah..eh,det är en tjej.hahaha.
och sen när jag,mama,ammi och carro stod och prata med nån som hade "fixat" träffen,så säger han rätt som det är : "suga av.." HAHAHA jag och carrro bah kolla på varann och gick därifrån och asg,hahaha. och sen : lööögnare,lögnare!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHHA.så jeffla roligt asså :D ...efter några timmar där åkte vi hem igen,då åkte jag,mama,mormor,morfar och kjellehusbilen !:D den är as skön :) hoho.
så stanna vi på roslagsstoppet och köpte cocosbollar och glass,hahah.
när jag kom hem var sarah hos oss,hon hade varit där sen 1 :p ..hon va ensam här,hon sov och sånt,eller jens var ju med men. ..sen duscha jag och fixa lite så gick jag och sarah till ammi,dom höll på och grilla där,så vi åt och sånt..sen gick vi till norrköp för att möta ewe,blomm och oskar,men då var inte dom där ,men vi såg en igelkotte !!!! haha,vi gick till park och grind sen och kolla om dom var där,men icke sa nicke ! så då gick vi hem för potan frös,så kom dom dit istl,ewe och blomm. då kolla på vi tv ett tag och sen gick vi till ammi och Co,för mamma ville se ewe,hahaha.(då såg vi en till kotte!!! :O).. Så vi gick dit och satt där en stund och hade det lite trevligt,sen gick ewe & oskar hem,och blomm var kvar . så satt vi där å lyssna på lite musik och dom drack typ nå saker,öl å de..och min mor var ju lite dragen,så jag tog vodka och cola,och jag sa att de bara var cola,som hon trodde på.så jag hann dricka 3 st innan colan var slut,blev helt yr i huvudet efter dom,tål ju fan ingenting,tunnis ! :p ..sen blev klockan tre så vi tog taxi hem och blomm promenixade..när vi kom hem sov vi på dirren,vilket var jävligt skönt.

Idag vakna jag vid 12,gick upp..mådde lite sådär..ont i halsen och lite krasslig,men det gick över efter 10 minuter :) haha.
sen åt vi frukost..sen kom några och kollade på lägenheten igen,och nu är den såld.dom idioterna köpte den,så nu måste vi flytta senast i oktober eller något.kul säger jag bara,jävligt kul....  senare gick vi och åt glass med niklas,blomm och pata..även fast det tog dom en halvtimme att komma till grind från stan . . . hahah.segon :) . sen gick vi till grind och gunga typ,sen gick dom.Då gick vi hemåt och efter en stund drog vi till arenan och käka pizza,fortfarande mätt btw ;o ..sen är jag inte sugen på godis heller !! vad är det som är fel ?!!? hahah,ialf,efter maten skjusa vi hem sarah,jag sprang in och kolla hur hon bodde,AS lyxigt,lilla bortskämda saten :) och så träffa vi anna,jonas och barnen (:
sen åkte jag och mamma å handla på konsum lite saft :).. sen åkte vi hem,så duscha jag och nu sitter jag här..
imorrn ska jag klippa mig !!! :D och slinga håret :) ..
+att jag börjar glömma tman nu..lite.,.kanske :) tog sin lilla tid.huhu.
det var väl allt för idag.HAHAHAH. lite va? aa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0