22 april

AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH
jag orkar inte skriiiivaaaaaaaa,men för er skull så gör jag det ändå.

dagen började med teknik,vikare..sen svenska,matte sen lunch sen musik,där vår lärare freaka out som vanligt och började grina för våran klass består av dumskallar,så vi fick gå tidigare..sen hade vi biologi där vi tog stick i fingret för att veta vilken blodgrupp man har..jag hade A..yee.och efter DET gick jag och amanda till kryddan o köpte gott och sen tog vi bussen till söderbykarl,och så körde vi bil,med våran skiiiiva !! den ägde sönder..och jag kunde växla upp och köra ända på 4an !! WHII,gör framsteg för varje gång :D hihih. sen vid fem åkte vi hem med mamma och ammi,handla på norrköp,lite läsk.sen hem,vi satt vid datan lite,så gick vi ut till grindkullen med filt,och min pilates boll.HAHA.och läsken ofc :) så lekte vi där ganska länge,tog lite kort som kommer imorgon. efter det gick vi hem ett tag och sen åkte amandah hem..då städa jag lite och kuta till duschen,var den skönaste dusch jag tagit på länge alltså..oh va skönt det var :D haha..
och nu så sitter jag här och pratar med blomm om..ja,som vanligt då..kåthet.hahahaha.tmaaaan<3.

Imorrn är det matte np klockan åtta..kommer verkligen inte att gå bra..vet jag redan nu..sen skulle jag göra nåt mer..kommer inte ihåg,jo juste !! höhö,ska beställa tid hos frissan,hoppas dom har på fredag :)
På lördag ska jag på släktträff på värmdö (stavas?).och på kvällen ska vi grilla hos ammi,och sarah ska med,om det inte blir ändrat :) .. sisådär..nu har jag skrivit lite grannnnnn. nu ska jag hoppa i säng !
guuunatt,

Kommentarer
Postat av: ewelina

"och nu så sitter jag här och pratar med blomm

om..ja,som vanligt då..kåthet"



- HAHAHA vilket samtalsämne.

2009-04-23 @ 21:45:56
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0