2 april

jahap..hemma sitter jag. blir helt knäckt på det här alltså..! ser ut som en prickikorv i fejset,händerna.. you name it !
om det inte är borta ikväll ska vi typ ner till akuten och ta en kortison spruta..gör fan vad som helst,bara det försvinner !
så än så länge har jag inte gjort så mycket..ätit pannkaka..typ halv nio haha :D mormors..Mmmm <3
går kanske till henne lite senare..MEN . LYSTRING !
......................................................................................................................................................
Malin Har Gjort Klart Sin Recension ! HOOOOOOOOLY CRAP,tänkte ni nu va ?;) mm ..bättre sent än aldrig :) förhoppningsvis ser min lärare så på saken med..hehhehe.
nej,nu ska jag tracka nån med sms och göra frukost..jag måååår illa ! kukmedicin
sen tror jag att jag gör äppelpaj och kollar på scrubs..finns inte så mycket att göra här än att äta och städa..och nu råkar det vara rent så.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0