18 april

idag vakna jag typ ett,av att mamma ringde mig.hon hade varit i söderbykarl,och sa inte till mig :@ ..men men.
sen kom hon och mormor och hämtade mig så åkte vi till coop,där jag köpte en boll..träningsbolll.haha,.sen lämna vi mormor och åkte hem.är as arg idag asså,irriterad.Mamma ska äta hos anneli som vanligt sen,och jag vill inte äta nå jävla nudlar så jag sa att jag vill ha pizza :O mamma sa nej,men jag ska FAN ha det !!! så jävla lack,sur,arg..
så jag ska väl inte göra någonting alls idag,tänker ialf inte följa med till anneli,johan ska dit. *SPY*. jag är annars väldigt irriterad på han,om jag skulle träffa han nu skulle det sluta illa..hehe..inget godis har jag heller :'( :'( .
och så är jag fortfarande sjuuuk. ÅÅHHÅH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0