16 april

Gick upp vid 8,fixade sen åkte vi till mormor och hämtade upp henne,sen till statoil där jag köpte en bulle :D ..mår illa när man åker bil annars :p ,..sen åkte vi till Finsta och hämtade ett kort från en snubbe.så tog vi gammla sthlms vägen,då åkte vi förbi där jag föddes,på en plan förlöstes jag ,huhuh :)..när vi kom till sthlm åkte vi först till morfars föräldrar och faster eivors grav.vi bytte ut blommor och gick runt lite,.sen åkte vi till mormors föräldrar och gjorde samma sak där :) ..mormor's mamma hette alma,som jag tror att jag ska döpa min unge till,om jag får nån.hihi.tycker det är rackarns fint ! nu tänker amanda,vad hände med saga,SVEA då? kan bli det med ,oroa dig inte ;) hahah.jag har faktist ganska många namn ;o  . Alma,Saga,Lilly,Alice,Vera och elsa . haha,inget pojknamn dock ;p ..men efter gravarna åkte vi och käka på ett ställe som hette Nygammalt,eller nåt,och det var jätte gott :D haha jag äter väl vad som helst men..matmat<3.
Efter det åkte vi hem,somna i bilen..ont i nacken efter det,sover ju som ett mongo.
Ikväll vet jag inte vad som händer..tänkte fråga piff om vi skulle leka,men hon är ju så satans seg på att svara på sms :) höhö. annars blir det väl lungt..imorgon följer jag med till sbk eller sover ! :]

 
här föddes jag ! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0