10 april

HEJSAN

imorse gick jag upp klockan 7 och gjorde mig i ordning,sen åkte jag och mamma å hämtade upp charlie,sen åkte vi till busstationen,.där var amanda och riza & sonny.sen tog vi bussen till grisslehamn och steg på båten.,mormor och morfar tog bilen dit..,.där tog vi en macka och sånt och så lekte jag och amanda på däck,och spela in CC ! vet inte om någon blev tillräckligt bra för att lägga upp på youtube,men :D hahah. seeen åt vi hamburgare och kebab.smaka bajs.haha.nej,ätbart. sen handla vi godis i taaaxfreeeaai,.,MMMmm GOTT OOST HHAAHAHAHAHHA.cp familj man har.
sen åkte vi hem igen,på en buss som man nästan dog i,hört talas om luftkonditionering ??!? HAHA stavar bäst :)

när vi kom hem gick jag och mamma till konsum och handla lite,sen satte vi oss på balkongen och spela YATZY och kort,med musik och ljus,as mysigt :)  sen tog vi cp kort på varann,en när jag har världens dubbel haka och ser ut som katja HAHAHA,mamma bah ; hahaha suffeli plopp ! HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
hon mena suffeli puffeli !! så jävla kul. efter vi typ dog av skratt gick vi in och åt vitlöksbröd hahah,dagen har mest bestått av mat,haahha.dagen har varit as lång och najs. har inte skrattat så mycket på länge som jag gjorde idag. rå kul :D
sen sa mama  hapso,när hon mena napso HAAHAHAHAHAAHHA. så jävla störda vi är..lr hon..
imorgon ska vi till mormor och äta påskbord,vilket kommer bli as najs..mat igen :D HAHAH. sen på kvällen vet jag inte riktigt..ska kanske till anneli eller något.dansa lite, huhu ;D 
och på tisdag ska jag först följa med till sbk och städa & kör bil,sen klippa mig,hoppas jag =)
jag bjussar på lite mongo bilder i nästa inlägg yao !

Kommentarer
Postat av: ewelina

"imorgon ska vi till mormor och äta påskbord,vilket kommer bli as najs..mat igen"



hahaha, fyfan va skön du är!

2009-04-11 @ 11:33:43
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
Postat av: Amandah

MAT MAT MAT!

HAHAH SUFFELI PLOPP XD

2009-04-11 @ 14:49:24
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0