1 april

halli hallå alla glada folk !

idag vakna jag runt 12 och knarka medicinen och va lite hängig och AS hungrig..så då till min räddning ringde mormor och sa att hon hade gjort pannkakor,så jag fixa mig och kila över dit. duktig som jag är tog jag med mig en väska full av böcker..När jag kom dit åt vi och prata lite grand,jag har förfan varit prick-fri idag people ! :O wihuuuu :)
och tro det eller ej,men jag gjorde några labbrapporter och massa på recensionen,samt (HAHA) engelskan..skrev upp alla tusen typ,ord på papper. ja vad hände sen då?....hmhm..vi kollade på nyheterna,och jag bah satt där och vi kolla på go' kväll eller nåt,så är det en kille där som står och pratar,så kommer det upp en namnskylt där det står : Joachim. HAHAHAHAHAHAH jag dog inombords ! hahhaha det namnet förföljer mig :O ..

vid 6 kom mamma och hämtade mig,då åkte vi till willys och handlade..vi skulle handla till sbk,så vi hade företagets kort.då sa mamma på skoj ; ska vi ta lite godsaker med ? ;) haha så typ skratta vi lite..sen i kassan så kolla mamma på varorna HAHA hennes ansiktsuttryck var priceless..jag hade lagt vitlöksbröd,chokladkaka och äppelpaj på bandet :D hahahaha och vi köpte det med :o  hihih,lite busigt va ?;)
efter det åkte vi till donken..och vi slog på stort vi. han i " maskinen" va jätte rolig,mamma bah ; är du med nu,för det här går snabbt ! en nio pack kycklings meny,med sötsursås och jordgubbs milkshake,en jävla hamburgare med jordgubbs milkshake och en Mcflurry och en glass med topping ! sen vill jag har lite vodka i den ! haha,han bha ; haha ja det tar vi ikväll när vi myser med frugan ! mamma var helt tyst och kolla på mig bah ; ...vad sa han ? hahaha,så jävla flumm ! :D
skriver fett mycket nu...men så är det..

när vi kom hem åt vi och kollade på "Det okända " ..as mätt vart jag..sen tog jag ett äpple hhahaha,men jag fick magknip av det ;(  har nu precis duschat och mamma förhörde mig på engelska glosorna...det kommer iiinte gå så bra imorrn tror jag..höhöö,..konstiga jävla översättningar är det :o
hm...nått mer ?... ah juste, på fredag ska vi typ till nåt museeum med klassen,sen på kvällen ska vi till ammi och käka middag med mormor och Co :)  på lördag ska jag med på Carpe diem,för jag måste till H&M, hittade ett presentkort på de ;o  ..sen ska vi tydligen bada i sörens pool..tror jag står över att bada,men kan ju följa med (:
jaaa...nu ska jag nog plugga lite mer och skriva på recensionen ...sen kolla på one tree hill ..kanske spela lite och sen SOVA för imorgon är det skoooola :D:D<3333333 ä n t l i g e n . A m a n d a a a a a a a time =D

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0