tärning

jag vet vad ni tänker nu ; åt hon glassen igår? höh men det kan jag säga er att det gjorde jag icke! men jag ska göra det nu,för så duktig var jag ! XD

var på stan idag och jag och amanda böt smycken på tha piercings och så klippte jag mej :D vart ganska bra tror jaa..hon sa hela tiden att mitt hår var jätte starkt och fint!;) moahah och så ahde dom en RÅÅÅBRA lock/våg/platt tång,som kostade 1900kr (Y) men den va verkligen helt otrolig ;o mjaa efter det åkte vi till mormor och sen handla å sedan heeem.
imorrn äre fredag äääääntligen! och vi har engelska lläxa till imorrn som jag nog måste träna på nu..och på söndag ska jag,klein och samuel till singö -.- JAG GÅR INTE UPP KLOCKAN 8 PÅ EN SÖNDAG,FATTA!!! XDhaah för se hur det går..

men nu ska jag plugga å sen sova!
gödnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0