jävla spindel!

inatt när jag skulle sova var klockan typ 03.00 så jag bah gick till sängen och skulle fixa till lakanet för det var alldeles rufsigt,så ser jag en liten jävla spindel på lakanet!! först börja jag typ säga för mig själv ,"nejnejnej fittbög spindel!" så blev jag helt svettig och skaka typ,blev helt bortdomnad i benet!;o och det va ju inte sååå stor,men när den börja krypa asså..den var råhög! och så började han krypa mot mitt täcke! och jag bah ; åååhh du skulle bara våga röra mitt täcke!! och ställde mej i karate-attack-position ..;o inte normalt asså.haha sen efter en halv timme av "nästan börja gråtandet" så tog jag ett stort spel och kasta det på den och satte mej på spelet och tröck i typ 10 minuter.så tog jag bort spelet och den va i en liten boll,och jag trodde den va död men deeeet var den inte! ena benet började röra sig och jag bah hoppa på ren igen! DÅ dog den,bra att man är fet ibland;)
fast jag kunde inte sova förns halv 7..

Kommentarer
Postat av: ewelina

HAHAA,bah kung fu fighting.

2008-09-06 @ 15:38:22
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0