jaaaaha

okej.jag ska blogga mera;p

idag gick jag till skolan,första gången på hela veckan,var ju förskyld. aa så idag hände det inget spc..
jag och **** gick på stan och vi gick till tösses,.hon tog en bulle och vatten och jag tog först deras gooooda skink macka! rååååååååååågott asså.
sen efter den,så blev jag sugen på en tårta! så då köpte jag en prinsesstårt-bit .,och sen så gick vi ner till H&M och satt på fjortis ringen..så såg jag jordgubbarna...mm så då köpte jag/vi ett paket med det,,så ville jag ha socker,för man äter ju inte gubbar utan de ?;o  så vi gick till kryddan och köpte socker i ett liitet paket! så satt vi och åt de där utanför.
HHAHAHAHAHAHAHAHA ÄTER JAG INTE MYCKET ELLER VAD?!?!? FEEETTTTTTOOOOOO hahahahaah



men det är ju så gott^^

imorrn äre fredag och vi har prov på nåt miljöskit!!! kan liksom NAAAAAADDDDDDAA :( kommer få G- eller ig :s
aja,..på lördag ska jag till täby c med sarah tror ja,måste ha nyyya jeans!! :D

aa juste,stod och rocka på gympan idag meh!

Gunatt

Kommentarer
Postat av: ewelina

hahah,tösses. "en ost å skink paj" å när vi kasta skinka å ost runt i hela rummet typ ;p hahah!

2008-09-05 @ 14:20:35
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
Postat av: Caroline

du kommer väl på kräftskivan på lördagkväll?

kommer nog inte oorka släkten om ingen är där och sjunger sjunde himlen med mig!

2008-09-05 @ 15:25:53
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: ewelina

hahaa hon fattar nog inte vår humor ;>

2008-09-05 @ 16:58:19
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0