hur lyckas jag?

hallihallå!!

har inte bloggat på typ 2 dagar för att...ja,jag orkar helt enkelt inte ;D men igår gick jag på stan med amanda efter skolan,vi gick till nisses och sen till kryddan och satte oss där utanför i flera timmar XD och så träffa jag ewelajjna med.hahah " HEEEJ!*vinka* XD HAHAHA jag är så jävla störd..men vad ska man göra åt det liksom?;)
aaanyhow,idag hade vi matteprov.....tror faktiskt att jag får IG :D -.-.--...-. bajsfitta.
och sen äre det typ 30 st glosor i eng till fredag..och så ska vi översätta massa grejer till svenska..till fredag med  troooooooor jag !! jag fattar inte vad maria säger ibland asså :O hon pratar så jävla osammanhängande..sen äre på skånska med (Y) XD kanske är förklaringen'¨' jaja jag tänker ialf plugga lite ifall att...eller så kanske jag bara tar lite glass och glooor på alias.. HHAHA sen vare ju det här med min naturdiet...hahaha har typ pratat om det i en vecka och varje dag bah ; nej men imorrn ska jag köpa de! "imorrn"imorrn".....kommer väl sluta med att jag är för fet för att ens öppna käften och säga..imorrn :( haha loser jag är.

Men imorrn ska jag klippa maj :D typ snelugg igen och lite grann på längden och mycket uppklippt! sen efter det ska jag göra slingor,,fast de ska jag göra hemma,
och amanda ska följa med och kolla närja klipper mej och hon ska fota? XD det lär ju vara i profilbild då..va bjaaaa!
haha men innan jag ska göra det,kl4,så ska vi gå och kolla och köpa piercingar och så måste jag shakka mascara!

HALLÅ NÄSTA VECKA ÄR DET JU FÖRFAN OKTOBER MARKNADEN!! :D:D:D awihuu :)

och mamma ska typ se Mamma mia med ammi,jag har tjatat på henne att hon ska se den eftersom att den är så jävla bra,men hon bah typ; aja vi får se...och nu när ammi hade sett den och sa till mamma att hon tyckte att hon skulle se den så bah ; Men guud ammi sa att den va jätte bra och att hon vill se den igen då ska jag nog gå med ! typ -.- men då ska jag oxå kolla påden igen :D
haha jaaa långt inlägg nu men så blire!

som sagt så ska jag kolla alias å käka glass nu så!

toodielou



Kommentarer
Postat av: caroline

jag ska också me och se den igen :D wihuuu.



och du, unga dam. BEHÖVER INTE NATURDIET!

2008-09-25 @ 11:25:20
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0