danderyd

tjobapp!

igår skickade mamma mejl till min mentor hades,och frågade om jag kunde vara ledig idag för jag ville följa med mormor till sjukhuset.och hon har fortfarande inte svarat :o XD så jag åkte ialf,hennes fel liksom.
aa så vi åkte vid 8,kom dit halv 10.hon gick in och rönka och en timme senare va hon klar.då åkte vi till arninge och käka mat:D och så handla jag 2 par skooor(ett par med klack;ooo) och en grå kofta :) yeuu..sen åkte vi hem och gjorde lite olika saker...
och jag har fan varit duktig idag för jag gjrode typ 3 st tal på miljöarbetet på sv/so!!mohaha:D helena ain´t got nothing on me!! haha
och så har jag duschaaat..,,pluggat..och snart ska jag plugga på engelskan,för de är prov imorrn:( och sen ska jaag sova!! och på lördag ska jag till täby C och SKA hitta ett par jeans!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0