Byssor<3

awu

Igår,lördags, va jag,mamma,carro,ammi och casper i täby Centrum!
och jag köpte 2 par jeans:D som var väldigt nödvändigt. och en vit tröja,ett lila linne och en svart Bh :)
efter täby så åkte vi till ammi och va där ett ag och sen gick vi ner till solbackakrogen och käka:D jag åt en pizza som va väldigt god ;o sen åkte vi hem med taxi och en timme senare somna jag typ;D
och mamma och jag håller på och bli förskylda igen;ooooooooo fanliksom.

Men nästa vecka när jag får mitt barnbidrag ska jag köpa sånahära naturdiet grejser..haha kolla om det funkar bah ;)

Imorrn äre skola igen:(, hoppas vi får se vad vi fick på engelska provet..eller om jag vill se -.-
och så ska vi typ gå runt och kolla efter prao-platser.jag ska nog ha en vecka på retab,och så ska jag och amanda fråga på färsnagård:D xd

Määän nu ska jag duscha,hejrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0