packat & klart!

jaha,nu har jag packat klart...trooor jag:s blir alltid nervös och tänker om jag har glömt nåt.Det blir att gå upp kvart i 5 imorrn och åka till sthlm.skulle hellre vilja gå till skolan ärligt talat;p mihi.det blir silja europa den här gången igen:) den är fett soft,speciellt när man kan hela båten från aktern till fören eller vafan de heter:D
jag har ju dator hos pappa med så det blir bloggning då med..åå imorrn får jag träffa Rambo,miska och napso!!:D<33
mina planer för nu är väl att jag ska äta nu..sen dubbel kolla allt,och sen sova sååå många timmar(Y)

aja ikväll var jag på bio med sarah,hsm 3:D den var fan ganska bra,dom har börjat sjunga bättre nu när dom är stora;p;)
...............de va typ allt...då ses vi om några dagar?om inte båten sjunker de vill säga;) hej då jag är tönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0