måltavla

yello!

imorse va jag råååtrött som alltid och gav mej av till skolan! på morronen pluggade vi på provet som vi skulle ha på sista lektionen,efter det var det engelska och jag & amanda satt och skrev uppsatser om varandra :) får läsa sen.. mohaha om jag vågar ;) sen var det gympa och vi hade basket :D och jag fick ännu en gång massa beröm av läraren!:o har hon slagit i huvet eller?..kan man undra..men jag fick däremot ett slag i huvet! stod och fokuserade på spelet så bah BOOMMMM!!! fick en jävla basketboll i skallen,kom så hårt så jag ramla nästan ner på marken XD hahaha efter så börja jag garva..och  så gick jag mot killarna och bah ; vem vare som kasta?! HAHAHA samantha låg och garva på marken !! haahha fattar ni? skogsturken " vem vare som kasta!" HAHAHAHAHA XD läraren bah ; gick det bra?!? du ser så glad ut ! XD jaaaduu lite hjärnskakning är väl lite kul ?;) sen fick jag reda på att det var klassens minsta person som kasta den ahhaaha fick lite huvudvärk efter det lilla..äventyret,.. sen på rasten gick amanda å jag till bibblan och pluggade på provet..och gissa mer vad vi gjorde!!....... vi ÅT! hahah, vet inte om provet gick så bra.. :/ visar väl sig förr eller senare.

vi fick en platt tv idag av min morbror :DDDD fettfin:) de här börjar bli värra lyxhemmet...HAHA skoja bah,men nästan;)
och btw.naturdiet-café latte - smakar RÖÖÖÖÖÖÖVVVVV SKABBB!!!! bläää
imorrn äre inte så många i klassen :)

nu ska jag vänta på mamma ,hon är hos haggan och jag ska få en cola...hahaha

böuejs

Kommentarer
Postat av: ewelina

HAHAAHAHAAHAHAHA! "vem vare som kasta?" :'D

2008-10-09 @ 21:43:32
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
Postat av: caroline

HOOOOOOOLD IT!

vad är det för fel på dina smaklökar?

2008-10-09 @ 22:15:51
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: caroline

jaa, ja kan köpa din :)

2008-10-10 @ 08:28:35
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0