Judge söron!

va aaaaaaaaaastrött imorse,gick till pluugge..hade matte på morgonen BORING!!!!! sen svenska..va som vanligt...sen vare cp rasten,å sen b-språk,va typ 8 st eller nåt XD sen var det lunch,pyttipanna=) ätbart ialf..
sen engelska..fick VG på en uppsats:D om amanda haaha ;) OCH SEEN vare So igen,hahaha hade klassråd,fan kul :D
IMORRN ÄR DET SOVMORGON!!!:D till 10.50!!<3
och nu sitter jag alltså här..och ska plugga till ;
Fysik-muntligt
So-prov
Kemi-prov

och jag börjar redan känna mig sömnig så vi får väl se hur det går..

ciao





Hej!jag har trippelhaka! =)

Kommentarer
Postat av: ewelina

nu tycker jag att du bloggar liiiite för lite ;)

2008-10-14 @ 21:43:03
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0