jajja

todäj va jag inte i skolan,har så jävla ont i magen :@ arghargh..jag har typ sovit,diskat,ätit och kollat på tv :) mohuau.
mamma hämtade ut biljetterna till fredag,åka till pappa.vet inte vilken båt än,men jag vet att det kommer att blåsa råmycket:o såg det på nyheterna igår,och ofc så skare börjar blåsa som mest när jag ska åka :) -.-

hahaha det gick en propp här igår förresten XD vart helt kolsvart.så vi åkte till coop och köpte proppar,så kommer helena!! min cp mentor och ser skitglad ut ?! den där "kvinnan" tycker verkligen om att plåga mig,man kan ju undra om hon inte förföljer mej liksom?!?!;o
ajja,ska va ledig på fredag från skolan,som jag inte vill missar så mycke,men det är ju typ FN-dagen..så det kanske inte blir så många lektioner? får väl hoppas.
Imorgon ska jag och sarah gå på high school musical premiären.hahaha jag HATAR verkligen dom filmerna,men det kan ju vara lite kul :) och det är fullbokat:D ska kasta popcorn på massa!!! mohahaha
ska till skolan imorrn dååå,kommer lata mig på gympan,och om nån jävel säger till mig,får dom en basketboll eller något hårt i skallen,för man ska inte bråka med mensmalin :) hahaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0