du suuuuger!

suger är mitt ord idag.

hade sovmorgon idag,gick till skolan med amanda typ halv 11,hade fysik tråkigt som attan,sen kemi prov..gick väl sådääär. och sen vare gympa! lika "kul" som vanligt.
efter skolan gick jag å amanda till kryddan och..ja gissa vad som hände där -.- hahaha
vi gick ut sen till stolarna å borden och fika XD sen kom sarah ;D och jag fick reda på en sak,värsta chocken XDh ahahah kasta godiset runt mig o allt (y) men blev lite paff där asså..jag skulle kunna berätta det för er,men det verkar som om hela nt vet de redan..och jag är seg sååå.
efter amanda åkte hem gick jag & sarah till brännes.och vi typ bakade moccarutor!:D kärleksmums ;)
sen efter några timmar gick vi till gympa salen och spela fotboll,och jävlarinamma va det var halt golv därinne XDhahha men sen va jag tvungen att gå:( för de är kuuuuuuukskola imorrn..och jag bet mej i tungan nyss o börja blöda :'( haha klääänt. imorrn efter skolan ska jag gå till mormor och hjälpa henne med pappren,eftersom CAROLINE inte gick till henne! ajabaja!

på fredag kanske jag ska hänka på sarah,bekkah,sandra å typ matilda, o kröka:D
HATAR BIG FAT MAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TÄNK LITE PÅ UNGDOM FÖFAN.
de va väl allt jag hade på tankarna,ska nu ta bort sminket och sovvvvvva!:D:D:D:D:D

baaaj

Kommentarer
Postat av: caroline

Vaaaa? jag har inte hört ett ljud om att jag ska hjälpa henne.



och du ska inte kröka :)

2008-10-14 @ 23:13:48
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0