AJ!

igår var det marknad :D gick med Amanda,amanda och elin XD åkte karusell,som jag blev något yr av..och sen blev det ännu et " HEEEEEJJJJ!!!!" XD fattar verkligen inte hur jag lyckas..
idag i skolan var det ganska kul..fast vi gjorde inget engelska förhör som jag hade tränat på!!:@
och på gympan va det fotboll och bandy ;D uch på lunchen gick jag och amanda till tösses och fika :) sen va dagen typ slut.. och medans jag  och amanda väntade på hennes mamma slog hon mig i pannan med en stor pinne XD HAHAHAHAHAHAHAHAH VA SÅ JÄVLA KUL !!!!! XD:D:D:D

imorrn ska jag kaaanske med till sbk.för jag är ledig :D och sen ska vi till IKEA..jag och mama ska ju byta rum... -.-

Kommentarer
Postat av: ewelina

haha syftar du på mig med "HEEEEEJ" eller? :'D

2008-10-03 @ 14:19:04
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
Postat av: ewelina

haha.de kanske är vår nya grej :p

2008-10-03 @ 22:54:39
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0