20 oktober

nu har jag inte skrivit nåt på typ 4 dagar,av lathet ocf ;) haahhaah jag har fått G på 2 st matteprov i rad!;o fett wierd.
och nu är det planer på att åka till pappa,och mamma är ju SOM VARJE GÅNG jobbig som inihelvete,ska bestäma när och hur vi ska åka :@ och vi ska tydligen flyga:'( hatar deeeeet! men jag längtar dit:D

sov typ ingenting inatt,så jag var jätte pigg i skolan,fick kvarsittning på språket,blev utkastad på SOnXD hahaha ..
när jag kom hem från skolan somna jag en stund;D är rååååtrött....men jag hoppas att mama orkar gå ut o gå till konsum för jag vill handla godis:O är redan fet men de skiter jag i,skiter it skiter it!!! har biologi prov imorrn oxå:'( så jävla mycket prov hela tiden,jobbigt å plugga all the time.
HATA BANANFLUGOOOOOOOR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0