gay

fyfan vad jag hatar vädret-.- fryser som satan! skolan idag var lååååång,sov som vanligt typ 3 timmar..och när jag vakna trodde jag att det va söndag..haha fatta besvikelsen! aa jag fick Godkänt på engelska provet OCH So provet ;o trodde jag fan inte asså,men jag ska endå mörda min mentor.   hade aula samling,kom folk och pratade om G-valen.hahahaha jag och amanda lyssnade inte ett skit,utan satt och drog folk i håret på raden framför :D ruuligt. o sen vare lite pennkastning i klassrummet när häxis gick..va på väg att bli utslängd av holma -.- känner mej sååå älskad asså.det blev ändring också på det 4;de miljöprovet,ska ha det efter praoen istl,vilket är jävligt skööönt! men sen äre matte prov på fredag"/ IG !!

imorgon är det fotbollstunering,hatar't.finns ingen som är dåligare på fotboll än jag asså;o om jag inte halkar på bollen får jag den i huvet -.-
planer för kvällen är väl alias med mamma som har blivit lika besatt som jag ! mohahaha.! haha sen ska jag sova tidigt...säger alltid de men på något  vis så blire aldrig såå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0