Oojj vilket äventyr!!! :D

Jaaaaa tjaa ! ! !

Vakna idag typ vid 12-1 tiden,käka frulle. sen ringer mamma och frågar om jag vill följa med till gräddö
med båt,där min morbror har sommarställe..
först sa jag nej men sen ångrade jag mig så jag hängde med !
så vi gick ner till bryggan jag,mamma,sören,ammi,calle och charlie ;p

sen åker vi båten i hög fart :D:D hahaah och sen bah stängs allt av och sakta stannar...sören bah ; ohojj soppartorsk!
HAHAHAH jag bah ; ååhhh va kuul :D:D XD cp..
så ringde vi min andra morbror kjelle,som har sommarstället, och han sa att han skulle komma med vattenskotern med soppa.
och det tar ju en stund..och inte hade han något ankare på båten så vi flöt omkring där..mitt ute på sjön..driftade bort ganska långt i en timme hahaha, sen kom han med sin skoter..och så börjar han bogsera(stavas?) båten och det går ju
inte så jäkla snabbt,så han åker iväg igen,med calle till hamnen och hämtar soppa,så vi väntar där ett tag till
och tillslut kommer dom med soppa så vi kan åka till hamnen och fylla på mera bensin,och när vi va och tanka så
gick jag och mamma in å köpte glass och det var en jääääävligt snygg kille som jobbade där :D
typ 16-17 år kanske.,och han råstirra på mig ;) hahaha eller så kolla han på mig för jag kollade på han så mycket...^o)
aja haha nåt sånt ialf, sen körde vi vidare till bryggan i gräddö,dit vi skulle från första början :D

och sen när vi kom till norrtan igen så drog jag och mamma och åt pizza,usch smakade iiiinte nå bra! åt bara en kant :D på calzone alltså :P

och nu sitter jag här...kramp i fingrarna och ska typ plugga på fitt engelskan..jappjapp har prov imorrn (lr tis)
wish me luck !
en liten blöt kyss på dom som pallat läsa det här XD haha
heyhå!        

Kommentarer
Postat av: Amandah

hah torkar av mig

Orkar läsa x]

2008-06-08 @ 22:26:41
URL: http://svealt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0