Sthlm!

Tjohejsan!

Idag var vi i stockholm,med klassen. vi skulle på nått museum..
först var det fint väder,sen börja det regna -.-
Hmm..vi tog några bussar,sen kom vi dit,gick runt och kolla lite grann..
sen gick jag och sam på bio,,asså själva museumet handlade väl om lite olika gammla saker,och vindkraft
så vi kolla på en film om Flyg.och vi hade 3D glajjer på oss men filmen var i 4D :D
Så när det kom ett litet bi mot skärmen så kom den ju emot oss och det var högtalare i sätet och när Bit
kom emot oss så kom det luft / vatten ,ur sätet framför :O hahah så jävla kul!
och säterna rörde sig XD
sen åt vi typ,sen på vägen till bussen hem,skulle samantha hoppa över en stubbe,som var ganska hög
hon bah ; uhh när hon hoppa upp,och hon kom näästan upp helt,men hon hade jeans så hon ramla!! HAHAHA
så jävla kul det vaaar! jag kanske förklarar lite dåligt,men ni kan föreställa er ;)
Och sen på bussen hem var det skit kul :D haha palla förklara men ni vet ;);) XD

När jag kom hem somna jag en liten stund,haha,sen ringde mamma och vi åkte ner på stan för att köpa avslutningskläder...så gick vi till kapphal,och va där över en timme XD hahaha Men det jag ska ha på mig är :

Strumpbyxor
Gröna shorts
Rosa linne
Vita tygskor,eller blåvita ballerina
;D


ÅÅHHH imorrn är det skolavslutning!!!!!!!!! ÄNTLIGEN!!! och om jag får bra betyg ska jag få en Ipod av mormor och mamma ;D haha

ska sova nu typ

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0