RIKSDAGEN!

okey,nu äre så att jag är väldigt sömnig XD så skit samma om jag stavar fel och sånt,men jag måste berätta lite om idag.

Jag och sam tog halv 9 bussen in till sthlm,,.sen gick vi till tandläkarn,för sam skulle dit,det tog typ en kvart..
efter det så gick vi typ till drottningatan och gick in i massa affärer..
sen gick vi och åt lunch,och då var klockan ungefär 12,då vare 2 timmar innan vi skulle på våran guidad tur på riksdagen,,
Vi åt på nått café...sam åt pasta och jag åt skabbig lasange..men jag orkade inte allt så vi fick en fin liten matlåda att lägga
resterna i som jag gav till 2st hemlösa på gatan! jag veeeeeeeet att vi är snälla :D
sen efter de gick vi mot gamla stan,kolla i affärer..sen blev klockan tjogo i 2,då stod vi utanför riksdagshuset i gamla stan/drottningatan.,.
så gick vi in och då stod de typ 3 st vakter där som log och var väldigt trevliga XD
hahaha så gick vi till typ info lucka där det satt en till vakt,och sen rin´gde han Per Lodenius, som skulle guida oss :
så medans vi väntade på honom fick vi en varsinn namnbricka ! det va cooolt! XD :D
sen gick vi in och kolla lite,eller mycket,det var jätte stort!! ni kan kolla på bilder på " [email protected]"
hhaha fina bilder faktiskt!
och seeeen..skulle vi ta bussen hem efter nästan 2 timmar där,och då började det typ spöregna !! så vi va tvugna att köpa paraply !!!

mm nu orkar jag inte skriva nå mer,skriver ett till inlägg om jag glömde nåt,eller så kollar ni bara på bdb ;)
NU SKA JAG SOVAAAA!!!!!!
och imorrn ska jag leka med sarah!:):)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0