Onsdag,sarah:D

Tjohejsan

idag vakna jag 16.00 för att jag drömde att sarah dog,vakna helt blöt i ögonen XD :(
sen kom sarah hit..och vi typ slappa först,sen gick vi till konsum och köpte glass :D
Och då kom mange förbi och sa att han skulle till flygfältet för att kolla på nåt..så vi följde med .
så kom vi dit,och de va typ en ungdomsgård,dom spela musik och sånt..
sen vart det lite tråkigt så vi gick och åt pizza !! sarah åt kebabbröd typ ;p och jag åt en liten calzone..asså värra PIROGEN!!!!!
hahahaha
och sen efter det gick vi hem och tog en väääldigt bra genväg..eller? :S XD stört..
haha och så när vi kom hem bytte vi lite kläder och sånt,så tog vi cykeln till staan,som va inte helt...hel (y)
MMM sen åkte vi förbi bistro,där folk kollade på fotbollen..FAN att ryssland vann !?! BAJSHORA liksåm
jaa och sen åkte vi till coop,köpte dricka,sen till vigelsjö lekparken! :D
där vi träffa anders,jocke och markus..hängde där ett tag och sen åkte vi hem typ..
sov direkt kan vi säga XDXD mmm vi ska inte prata mer om det..

Men nu ska jag städa och sen duscha ,och imorrn äre midsommar och då ska vi till gräddö med familjen och
Sarah :D;D;D <3

tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0