Mjåndag

Hejdu,
inatt somna jag,eller i morse,somna jag typ halv 4 -.- var asjobbigt.
Gick upp halv 8 ,sminka mig,kläädde på mig och sen kom amanda.för vi skulle gå till skolan tsm.
Så tog vi min cykel,som hon först försökte skjusa mig på men det var visst punka på bakdäcket,så det gick inte
så bra XD så hon cykla istället och jag gick och pluggade på engelskan..sen kom vi till skolan,gick till lektionen,var  
5 min sena -.- care liksåm,menmen
Det var alltså engelskan,och där gjorde vi ett prov,på USA...som gick gaaaaaanska så bra tror jag ;)
Efter deeet så vare biologi,men våran lärare Zenguuuang Wu, var inte där,va typ på BB :S haha eller nåt sånt,han födde barn han.
Så då gick jag,Amanda och sam till samanthaaa´s house och låg och chilla i hennes NYA DUBBEL SÄNG!!!
hahah jag hade jätte magenknip så jag va tvungen att ligga där typ en timme XD
men de va göött ;D men sen när jag kom tillbaka från toan så såg jag att dom hade busringt en viss person -.-
som börjar bli lite gammalt hahahaah!
sen gick vi till skolan igen och åt lunch ..vilket smaka som ..jadu inte smaka det gott iallafall ;x
Sen på lunch rasten gick vi till bänkarna och softa ett tag,sen biddere matte.
där var det ju tråkigt som vanligt,och man fick ju skäll pga amanda och samantha :@ OVANLIGT hahah
senillisen var det Sv/So med FITTHELENA!!!!! jag och amanda gjorde våran redovisning om Hollywood skylten
och vi fick Vg- !! varför måste hon lägga till minuset?!?! vårat var fan lika bra som dom andra som fick Vg!

aja,skiit samma. sen åkte vi till polisen,gick faktiskt väldigt bra :)
sen när jag kom hem somna jag lite :D
Men nu pallar jag inte skriv mer

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0