Midsómmar !

Nuu har jag vart inaktiv här för jag har gjort så mycket dom senaste dagarna ;)
jag ska berätta lite kort om midsommar!
jag,sarah och mamma åkte till ammi & Co och åt sill och potatis !
sen åkte vi till gräddö och där fanns,mååånga folk,typ sonny,anders,niklas,calle,casper,sami
jag,sarah jaaa...och dom vuxna XD
vi grillade,sola,bada och hade det väldigt gööttt!! :)
haah sen på kvällen blev anders och sonny väldigt fulla XD
anders tafsa som en okontrollerad kåtbock ! hahaha
och sen gick jag och sarah till tältet och sov typ en timme,och sen kom micke in i tältet och sa att han skulle sova där :O
hahahaha sarah blev rålack och börja skrika typ ; men gåå!!! asså kan du typ lägga dej i hörnet eller nåt? HÅLL KÄFTEN!!
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAH stackarn :/
mmmmm sen dagen efter gjorde vi inte så mkt,vi åkte in till nt och käka på bistro..sen sov sarah hos mig :)
vi var ute och lekte med mange och markus ettt tag,sen gick vi in och sov typ :O

nu pallar jag inte mer hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0