Lördag

Idag så gick jag upp typ,2 :D
sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde....men på kvällen va jag och amanda ialf barnvakt
åt 2 små skitungar ;p  vi typ kolla på tv och lite sånt,sen kom sarah,tove och markus !
Vi lekte i sängen,,hitta grejer som jag önskar vi inte gjorde...-.-
haha sen gick barnen och sov,kl 1 ;) haha dååå gjorde vi inte så mkt ....vi va mest i sängen ;O
Och seen gick Tove hem eller nåt,så då gick sarah och markus meee,och jag och amanda kom hem typ 4 på morronen
-.-, bah tjaaa trött!!!

mjamja,ska gå och tjocka mig på twix nu,haha

puss

Kommentarer
Postat av: Amandah

Hah ,ja vakna halv 1 :>

2008-06-15 @ 16:00:55
URL: http://svealt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0