I´ll be back before you know it ´

Asså jag måste verkligen börja skriva varje dag,idag äre måndag och jag glömde skriva igår,söndag,och nu har jag glömt bort vad jag gjorde igår ... -.- XD
aja shit the same
idag har jag ialf gjort INGENTING !!!! jag sov till 4..hehe...onormal jag vet,men jag va uppe länge inatt so..
haha så jag har bara ätit idag..som vanligt (y)

Imorrn ska jag till Sthlm,med sam..vi ska på en guidad tur på riksdagen xD hahha my dream come true liksom
Så jag måste gå upp typ Halv,kvart i 8 :(  och sen gå till bussen kvart över 8..ska möta sam på stationen halv 9
så det blir lite brådis,och jag är ju inte direkt en morron människa.
Yeye,nu har jag huvudvärk för jag är värra datanörden
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0