Bra närminne eller -.-

hejsvejs,

asså jag kommer typ inte ihåg vad jag har gjort idag!!!! :O:O
hahaha börjar lite lite läskigt :S
Det ända jag vet är att i skolan idag gjorde vi inget,kolla på film bah
jag och amanda försov oss på sovmorronen XD
sen sluta vi tyyp...hmm....skulle chansa på 1-halv 2 ? aa du ser ,minne (Y)
sen cykla jag hem,med tusen böcker på pakethållarn,åååch sen åkte jag och mor
ner på stan och köpte strumpbyxoor ;)
Och nu sitter jag här,trött som satan...

Imorrn ska vi till sthlm till nåt museum om vindkraft :D -.-.-.-.-.-. haha
min matsäck är förljande ; Baguette(stavas?),gurka,sprite..!! hahah
annars blire väl donken om jag inte blir mätt :D

jaaaaaaa,nu orkar jag inte sitta här längre, godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0