they say the cool is all over me

phu! har precis kollat klart på alla alias säsonger med mamma..aldrig mer säger jag bara.var tvungen att förklara allt som hände för henne..nej,hon är wayyy to old för det där..
jag är typ sjuk.sov till 7,idag tror jag..som jag har gjort hela lovet..SÄGER JU DET! HJÄNTUMÖR!! arrharrh.
ska väl inte sova nåt inatt,annars blir det samma visa imorgon,.jag är tönt och håller på att laddar ner säsong ett av buffy och vampyrerna XD men måste ha nåt att se på !;o just nu är den 19% klar,lär ju ta en evighet.

har fixat nytt på bloggen med,pallrade inte med det rosa..hm..imorgon ska jag kanske till rean,om mama hinner från jobbet i tid! assssssssså jag vill ha en kattunge!:'( en svartvit..,jag ska döpa den till martini HAHA skoja baja...emo... ;]
nej men typ..tequila eller senap hahaah nejmen nåt gölligt ;D
jag vill oxå ha en träningscykel..;(  jag har fan tränat i 2 veckor sträck nu ;O borde märka nån skillnad tycker man...sååå tjock man börjat bli asså! haha ser ut som att jag har svalt hela tjocka släkten.
men nu ska jag gå och äta macka HAHAH
seyä




Kommentarer
Postat av: Amandah

Bra avslut där ;)

2008-12-29 @ 17:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0