nyårsafton 2008

YEEY snart blire -09 !

jag har väl inge löften tror ja..har haft det förut,men det har ju skitit sig totalt..men jag tror jag har något kanske..

* börja träna,gå ner 5-10kg ;O och det SKA jag klara!!! mähäh
* jobba arslet av mig i skolan,få bra betyg
* gå ut och ragga med saja ;) haha
* börja spara mer pengar
* äta bättre?
* *** ** *** ******** haha sorry,de fårni ej see

typ det..återkommer 2010 och säger hur det gick.
Sören,ammi,calle och nordstedt är här,vi ska äta middag och sen dricka skumpa :D XD å skjuta raketer i det ISKALLA vädret..tyvärr finns det ingen man kan kyssa på midnattslaget :( haha,undrar om det ens finns folk som gör det?..tönt.

Johnossi-Execution song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0