MÅNDAG

kom hem från skolan nyss..vi hade minnestund för Daniel på morgonen..helt skum stämning i skolan,så jävla hemskt,livet kan vara bra jävla orättvist ibland;(    efter det kolla vi på film på blaniepan's lektion,kleopatra(?),,-.-
sen engelska..boring som fan...typ översätter jävla julsånger,somna en stund:)XD sen gick jag hem..alla andra med..

asså jag vet inte riktigt hur ja ska göra nu...imorrn ska anneli kanske klippa mej,då ska jag slinga håret på samma gång..sen på onsdag ska vi till ylva och fira henne & Joy..lite sent men;) men jag måste också hinna leka med sarah innan hon åker härifrån och lämnar mig förevigt...inte förevigt men 2 veckor!!!!!!!!! vem ska vara min fjortishora under den tiden då?.. :(
de är ganska skönt nu sista veckan,inga läxor..men jag måste typ göra nåt på biologin och skriva recension(?) till min bok..går väl som smort.
nu ska jag kolla på film,camp rock! HAHA mobbas inte,måste se den;p  fast jag HATAR demi levato eller vafan hon heter!;d

Idag är det 2 månader prick tills jag fyller år!!<33


 Min hora & jag<3

Kommentarer
Postat av: ewelina

camp rock suger :D

2008-12-15 @ 14:43:41
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
Postat av: bängan

när ska DU VA MED MIGGGGG, torsdag ;D?

2008-12-15 @ 14:57:18
Postat av: malin

sarah: jaaa det går väl I think:D

2008-12-15 @ 15:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0