Man must dance

mama kom och hämtade mig typ vid 3-4 så åkte vi till kapphal,gick runt rålänge och kollade på alla skit kläder,bara för kärringar typ ju!;o men efter ett tag hittade jag en stor grå typ shorta,och sov-shorts å linne :) vi träffade även michaela,saga och eva :] det var länge sen,.! sen handlade vi sugrör och pizza :D haha.,
robin har även presenterat Johnossi för mig,så jävla bra;o så nu är jag besatt..tack..
yeye,imorgon blir det 2009 har jag hört,ammi och sören och kanske flera ska tydligen komma hit ;o får väl ha min nya shorta då: D  PÅ TORSDAG KOMMER MIN  BORTSKÄMDA FJORTISHORA HEM!(L)<33:D:D
NJEE men nu ska jag kolla på fjiiälm,men inte innan jag bjuder på en för bra låt ;)  ↓

Kommentarer
Postat av: ewelina

den låten är askön;) pressa i somras.

2008-12-31 @ 15:50:25
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0