hot dude alert

idag hade vi sovmorgon till 10.50. jag tänker ; okej,då kan jag gå upp vid 9-10..vaknar av att amanda smsar mig halv 11,"är du vaken?:)" ..öh a jag vakna nyss ..-.- jag försover mig ALLTID när vi har sovmorgon!?!!!whyyyyyyyyyyyy. hela dagen har jag trott att det är onsdag..så jävla konstigt .,AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
 PÅ GYMPAN VAR DET EN PRAKTIKANT DÄR OCH SNICKRADE...SÅ FUCKING JÄVLA CP SNYGG!!!!
ja typ hyperventilerade!! kunde inte andas asså..han är fan number two på världens snyggaste pöjk! hoppas han är där på torsdag på nästa gympa!!:D:D
oh juste,gick VG på mitt teknikprov!!:O;O;O;O;O hah jag bah ; ...driver du eller? har du läst fel? XD mvg barn här.

ugh,imorrn har vi sovmorgon igen! till 9..får väl se hur det går.  skulle klippa mig idag,men det blev visst imorgon istället..argargjh


Kommentarer
Postat av: Amandah

BLÖÖÖ...

2008-12-16 @ 23:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0