6 december

igår hade jag utvecklings samtal,som gick väldigt bra faktist ;o dom börja prata om att jag föddes i bilen och med segerhuva..så jag skulle tydligen bli något stort som napoleon eller nåt..dont hold your breath säger jag bara xD
sen hade vi ett prov,om miljön jö,och jag fick Vg-! :D trodde jag absolut icke!

ikväll ska jag & sarah på middag hos ammi,dom har bjudit folk som jobbade på conclean förut,och vi får va med:D haha..sen vid 8 ska vi till brännäs för ett band ska tydligen spela där :) sen ska sarah suuva här=)

nu ska jag väl fixa mej så gott det går -.-
eyrååjj

Kommentarer
Postat av: ewelina

ja fan,vänner :D

2008-12-06 @ 18:58:13
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0