3 december

im back bitches!

har fått min data nu:D är vääldigt tacksam över det..men jag har ju oxå insett att jag kan leva utan data;)
Idag i skolan så fick jag veta att jag har ett ig på matteprovet som vi gjorde innan praoen:) yippi..och sen fick jag världens jävla äckliga magknip/kramp:o så jag pallade inte att sitta i skolan och typ moana av smärtan..så jag gick hem innan tredje lektionen.väl hemma gjorde jag ingenting..åt lite äcklig ravioli,och magvärken gick över typ på kvällen tg..sen somna jag från 3 till 8..så jag vet inte när jag kommer somna i natt..  imorgon är det ialf beep-test -.- jag skiter i vad jag får så jag går av så snabbt som möjligt,annars svimmar jag väl..sen vid 12 ska jag och amanda gå till tandl,jag ska på undersökning :(  hate it. vi missar ialf en av hades lektioner :) 
känner mig väldigt avundsjuk på franky som ska åka till thailand nästa vecka ,och på sarah som ska till spanien 19dec. :(
vill oxå till the sun!
ya,men imorgon när mama kommer hem måste jag köpa en ny väska! eftersom min katt...har..urinerat(?) på den,inte så fräsht.och så måste ja till elgiganten & köpa högtalare..mina var tydligen sönder för jag har kasta runt dom antar jag..
feaan,på fredag har vi prov på FITTmiljön som jag snart får STORT DAMP PÅÅÅÅÅÅÅÅ! usch,mår illa när jag ser min lärare asså..hatet växer. ;f
yeye seulater





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0